Eveeeettt...
Bayağıdır yazmıyoruz. Neden mi? Çünkü herkesin işi var gücü var canım!
Şaka şaka...
Benim vize haftam vardı öküz gibi ders çalıştım valla. O dönemde de Luna zaten Amsterdam'a gitti. Unicorn zaten DGS ile kafayı bozmuş durumda ve her yeri matematik sorusu olarak görüyor. Geçen gün saç tellerimin arasından denklem ayıklamaya çalışıyordu o kadar yani siz düşünün.
Neyse ki benim vizeler bitti. Gelenekselci bir öğrenci olarak kendime tabi ki 1 hafta boyunca yatış verdim. Bu arada ailemin yanına falan gittim. Orası gerçekten çok güzel ya. İstanbul'dan uzaklaşmak bazen insana çok iyi geliyor.
Valla gençler dedikodu yok. Bunu zaten umursayacağınızı da sanmıyorum pek. O yüzden çok şey yapmayın yani. İnstagram sayfası açtık bu arada sadece 11 kişi takip ediyor lasjdhfgaksjhgd.
Sanırım bloga küstük ya. Okunmayınca bir zevki olmuyor. Sadece kendimiz girip çıkıyoruz 'acaba kimse baktı mı? acaba okuyan var mı?' diye.
Ben yine de yazıcam ama inatla belki keşfeder birileri eğlenir yazılarımızı okurken.
Şimdi size vize haftamda çektiğim kopyaları anlatsam aklınızı oynatırsınız. Önünde sonunda yakalandım gerçi ama olsun ya öğrencilik beyleeeee.
Bu aralar keyifsiz gibiyim ama yine biz eski günlerdeki gibi toplandık bu hafta sonu. Herkesin sevdiceği yanında herkes bir mutlu. Niyeyse ben değilim. Bir türlü kendimi mutlu edemiyorum ya resmen.
Neyse hadi sıkmıycam sizi de biraz eğlenceli bişiyler şeyapiyim.
Unicorn' un çalıştığı yere staj başvurusu yaptım. İnsan kaynağındaki kaltak beğenemedi heralde 1 kere bile aramadı ulan! Uni'ye sorduğumda valla bana bile hiç bir şey sormadı dedi. Lanet okudum karıya. Topuklu ayakkabısının topuğu kırılsın inşallah. En sevdiği çantası yırtılsın ayrılsın diye. Gerçi çokta istekli değilim bu konuda. Üniversite stajı yapmak en boktan şey hayatta yapabiliyorsanız naylonundan çaktırın okula valla. Liselilere bile para veriyorlar ulen. Biz neyiz piçler. Bizim daha çok ihtiyacımız var değil mi? Ama gel gör ki millet zaten eşek arıyor niye kullanmasın. Bizim okulda boktan bir okul zaten ben de naylon çaktırıcam heralde öyle görüküyor.
Bu aralar yine kitap okumaktan baya uzaklaşmış olsam da kendimi zorluyorum. Sanırım bu konuda Luna ve sevdiceğini asla geçemeyeceğim. Resmen ikisi de kitap kurdu yav böyle birşey olamaz. Kafayı yemişler.
Thomas More' un Ütopya kitabına başladım daha yeni ama enteresan görünüyor. Bakalım neler olcak sevdim ama kitabı. Geçenlerde Khaled Hosseini' nin Ve Dağlar Yankılandı kitabına başladım ama acıya katlanmak istemedim. Daha önce Uçurtma Avcısı ve Bin Muhteşem Güneş kitaplarını okumuştum. İkisinde de kendimi parçalaya parçalaya ağladım. Buna henüz hazır değilim sanırım.
Ha bir de bitirmeden Aşkım Lunam bize Amsterdam'dan lipstick ve defter getirmiş. Bebeğim yaaa hiç unutmaz bizi. (Getirmeseydi burdan bir ton şey sayacaktım arkasından çaktırmayın)
Hadi ben kaçtım Aşağıya da belki bu bloğu görürsünüz falan diye instagram sayfamızı şeyedicem.
Bizleri okumanız ve takip etmeniz dileğimle. Mucucucucukslar!
-Zeze
https://www.instagram.com/powerofthreegirls/
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder