17 Mart 2016 Perşembe
Çenesi kopasıca Zeze...
Arkadaşlar bu yazımda sizlere nasıl okul hayatınızın içine sıçarsınız konulu bi olayı anlatacağım.
Malumunuz üniversite öğrencisiyim. Ve okulumdan gerçekten nefret ediyorum! 3.80 lik bir not ortalamasına sahibim ve geleceğin parlak mimarlarından biriyim tabii ki tembel bir insan değilim. Ben Herkesebursveren Üniversitesine başladım başlayalı okuldaki eksikler, hocaların berbatlığı, sınav tarihlerinin geç açıklanması, yatay geçişe engel olmaları falan filan hepsi gözüme iyice batmaya başladı. Tabi Zeze'nin çenesi susar mı önüme gelene okulu kötülüyorum, sakın yazmayın, sakın girmeyin, kapısının önünden bile geçmeyin diye abartarak tabi.
Final dönemiydi kafaya koydum yatay geçiş yapacağım, nasıl olsa 3.80 lik bi ortalamam var notlarım çok iyi, geçerim hayalimdeki üni'ye diye düşündüm. Finallere de öyle bir çalışmışım ki aklınız durur. (herhalde yani kopya da çekiyoruz o kadar da yormuyorum kendimi ) Derken finaller geldi çattı Allah'tan günde sadece 1 sınavım var yoksa sıçmıştım bir de 2 haftalık bir sürece yaydılar sınavları güzel geçti herşey. Finallerden sonra kıt bir beklemeyle notlar açıklansın diye bekliyorum 1 hafta geçti yok açıklanmıyor. Dedim bir okulu arayayım. Aradım açan yok. Açtıkları zaman da ordan oraya aktarıyorlar cevap veren yok. Beni aldı bir sinir yatay geçiş yapacağım okulun tarihleri bitmek üzere. Delirdim!!!
Siz misiniz benim notumu açıklamayan (sanki sadece benim notum açıklanmadı) twitter a girersin orda da enteresan bir ismim var zaten bulamazlar beni diye düşündüm. Her neyse, okulun twitter hesabına döşedim de döşedim. Sizin gibi okul olmaz olsun, lanet olsun size yazıldığım güne, bütün okullar 1 hafta içinde notları açıklıyor siz niye açıklayamıyorsunuz, bu kadar mı zor sisteme girip not yazmak, kesinlikle hakarete dahil birşey yok! Sadece şikayetlerimi sundum.
O yetmedi bir de okulun sahibine bir twit çakarsın. Twit atmak paralı değil nasılsa.
'@Okulunsahibiedu Sırf yatay geçişimizi engellemek için notları geç açıklıyorsunuz değil mi?'
Hayır sabah kahvaltıda yürekte yemedim ama ne bileyim böyle birşey çekti canım.
Aradan 2 gün geçti dışardayım tanımadığım bir numara beni arıyor. Normalde mümkün değil açmam dur bakim kim bu diye açtım.
'Merhaba Zeze ile mi görüşüyorum.'
'Evet benim, buyurun?'
'Ben Herkesebursveren üniversitesi genel sekreteri Rujgül. Godfather bey sizinle görüşmek istiyor yarın sabah saat 9 da müsait misin?'
Godfather benimle görüşmek istiyordu. Benimle ve ben boncuk boncuk terlemeye başlamıştım o soğukta. Kafamda şu müzik belirdi.
'Yarın olmaz kesinlikle gelemem şehir dışındayım çünkü' (gerçekten de şehir dışındaydım sömestr tatilinde ailemin yanına gitmiştim)
'Nasıl yapalım o zaman siz mi ararsınız?' dedi Rujgül.
'Evet, evet ben haber veririm' dedim. Elim ayağım nasıl titriyor.
Kafamda deli senaryolar bir panik atak olarak nasıl kuruyorum kafamda anlatamam.
'Kesin okuldan atıldım, şimdi sıçtım işte, lan kesin boku yedim adam beni öldürücek sen nasıl yazarsın bunları diye...'
O sırada annem bende ki ruh ve renk değişikliklerini fark etmiş olacak ki;
'Kızım iyi misin? Bembeyaz oldun tansiyonun mu düştü' diye sordu.
'İyiyim garip anam çilekeş anam okuldan aradılar anam.' diye söylendim.
Durumu anneme anlattım. 'yaa nolcak bee seni unuturlar bi kaç güne.' dedi. Annem de sanırım benim gibi biraz manyak!?
Babam da aynı şekilde anneme katıldığını söyledi. Sanki içime birazcık su serpilmişti. Fakat hiç de serpilmemiş.
Okuldan bölüm başkanı hocamı arayayım dedim ona danıştım.
'böyle böyle hocam bunları böyle yazdım adam beni aradı niye aradı ki?'
Hocanın boğazı düğümlendi sesindeki şok ifadesini hissedebiliyordum.
'Zeze!! Ne yaptın sen! Sana dava bile açabilirler! Ailenin avukatı var mı? onunla görüş, Kesin disiplin cezası alırsın ya da okuldan atılırsın. Yatay geçiş yapacak mıydın gerçekten. Bence çok hazırlıklı gitmelisin onlar hiç böyle şeyleri affetmezler. Ve gözleri sürekli sosyal medyada nasıl böyle birşey yaparsın!!!' dedi.
Hocam demeye kalmadı benim bir göz kaydı gitti kafa dönüyo tabi. Aldı mı beni bir vesvese. 'ay ben napıcam, ay beni öldürücekler, ay beni kesicekler' diye odanın içinde dört dönüyorum.
Hoca demez mi bir de 'sakın benimle konuştuğunu söyleme işimden olurum' diye.
Bunlar sanırım Mason dedim artık içimden ya da mafya ya da ne biliyim örgüt mü satanist mi ne bunlar diye düşünürken dedim kızları arayayım.
Luna'yı Unicorn'u telefonda saatlerce kilitledim. Ağladım zırladım sağolsunlar hiç 'lan kapat seninle mi uğraşıcaz bütün gün.' demediler. Onun dışında okuldan çok sevdiğim arkadaşım Kıvırcık'da beni sakinleştirmek için elinden geleni yaptı.
Zeze sakinleşir mi!? Kazık girmiş bir kere bi tarafına.
Yarim Mr.Watch (bu adı ona saatlere olan hayranlığından dolayı takıyorum) ile skypeda konuşurken gözyaşlarım, salyalarım ve sümüklerim birer akarsu gibi akıyorlardı. İlk geceyi yasinler ve fetih sureleriyle kapattım ve adak adadım.
Tatil bitti ve okula dönüş zamanı geldi. Tabi ilk haftayı korkumdan okula gidemediğim için evden okula diye çıkıp dışarıda kahve içerek, Luna ve Unicorn'un beynini mıncıklayarak geçirdim.
2. Hafta artık gitmeliydim. Kesinlikle gitmeliydim okula. Başıma ne gelecekse gelsindi. Nolursa olsundu ama o okula gidilecekti. Gittim ve okulun kapısında bir durdum. Kafamda yine felaket senaryoları. Güvenlikler kapıda kartı okuttuğum an koltuk altlarımdan beni yakalayıp Godfather'ın yanına götüreceklerdi beni ve tepemde tek bir lambayla bir ton azarlayıp disipline gönderilip bursumdan ya da okulumdan olacağım diye düşünüyordum.
Cesaretimi topladım ve kartımı çıkarıp bastım. Okula girmiştim ve kimse fark etmemişti beni. 5. haftadayız ve hala kimse fark etmiş değil. Geçen okulun sahibiyle dip dibeydik kapüşonumu kafama çekip oturdum sigaramı içtim ve içeri geçtim. Kimse farkımda değil. Unutulmuşum resmen!
Yaşasın!!!
Böyle yani arkadaşlar kısa bir gerilim hikayesinin daha sonuna geldik. Böyle şeyler benim bu sabırsızlığım yüzünden daha çoooook gelecek başıma.
Siz siz olun benim gibi olmayın ben kötü biriyim :p
-Zeze...
EDİT:
(Godfather bizim okulun 2. sahibi arkadaşlar. Kafanız karışmasın gerçi kimin karışmaz ki bu kadar takma isimle değil mi? Olsun bu da bizim tarzımız.)
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder